HTML

Charlie-to blogja

Friss topikok

Linkblog

Freddie, Eurovíziós Dalfesztivál 2016

2016.05.15. 15:48 charlie-to

 

Be kell vallanom, nem láttam az idei dalfesztivál egyetlen adását sem, emiatt nincs semmilyen valamirevaló véleményem a hazánkat képviselő Freddie-ről, azaz Fehérvári Gábor Alfréd énekesről.

Beleértve a szombati döntőben való fellépését is.

Ma reggel hallottam a rádió híreiben, hogy Freddie nem éppen az élmezőnyben végzett: 26 versenyző közül a 19. helyet sikerült megszereznie.

Ő maga úgy nyilatkozott, hogy nagyon csalódott, mert szerinte jobb helyezést érdemelt volna. Az internetes hozzászólók mindegyike föl van háborodva, hogy ennyire lepontozták kedvencüket.

Kíváncsi lettem, délután megnéztem a fellépő hazánkfia „színpadképét” – nos, nem „dobott föl”…

Egy rossz öltözetű fiatalember nézett rám a képről. Trikója/pólója(?) félig kihúzva fityegett a túlkoptatott és sok helyen mesterségesen kirongyolt farmernadrágjából.

Semmi kétségem: ez igen divatos, modern viselet a fiatalság körében - ettől indulnak be a "fanok".

Ámde az is lehet, hogy már egyáltalán nem divatos, nem modern viselet, csak néhány „stylist” (mondjuk inkább: öltöztető) hiszi még mindig azt, hogy ez a módi. Mert – mint tudjuk – a divat elég gyorsan változik; ami tegnap menő volt, ma már elavult, ósdi. Ma már nem irigykedő pillantásokat, inkább némi szánakozást kelt a lelógó, hosszú „séró”.

Freddie képét nézve ez volt a benyomásom.

Nem szoktam (volt) ilyesféle internetes szavazáson részt venni, de az a gyanúm, hogy még ha szoktam volna is … lehet, hogy ezúttal kihagytam volna…

Nem hibáztatom az énekest, az öltöztetőjét sem. Azt sem hiszem, hogy én ismerem legjobban az aktuális divatot – csak egyet hiszek:

Ha egy énekes csak a legfiatalabb korosztálynak akar tetszeni, az idősebbekre nincs tekintettel pl. az öltözködésével, akkor nehezebb kivívnia ez utóbbiak rokonszenvét és hozzá a szavazatait.

Én nem láttam a nagy eseményt, nem is tudtam összehasonlítani más nációk lányainak/fiainak megjelenésével, azt sem állítom, hogy ezen múlott a jobb helyezés, de ha rajtam állna, én ezt az apró szempontot sem hagynám számításon kívül…

 


1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://charlie-to.blog.hu/api/trackback/id/tr598718644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

E.Katolnai 2016.05.16. 13:53:29

frédike nem a szakadt gatyája miatt bukott, hanem mert dalocskája nem volt elég pc. Valami holo-izé nyavajgást kellett volna kornyikálnia, avval biztos jobb helyezést ért volna el.
süti beállítások módosítása